Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2021 | Analyzing the Biographical Methods in Developing Prospective Teachers to Measure the Mental States of the Students | Savchuk, Boris; Rozman, Iryna; Розман, Ірина Іллівна; Slyusarenko, Nina; Pustovit, Hryhorii; Blahun, Nataliia; Feltsan, Inna; Фельцан, Інна Михайлівна; Cherepania, Mariia; Черепаня, Марія Тарасівна; Fedchyshyn, Nadiya; Bilavych, Halyna |
2019 | Comprehension of culturally marked leximes through genuine text reading | Feltsan, Inna; Фельцан, Інна Михайлівна; Garapko, Vitalija; Гарапко, Віталія Іванівна; Malinovska, Diana; Малиновська, Діана Павлівна |
2017 | Development of adult education in europe and in the context of knowles' study | Фельцан, Інна Михайлівна; Feltsan, I. |
2018 | Development of Swedish state policy in adult education | Feltsan, Inna; Фельцан, Інна Михайлівна |
2021 | Formation of professional competence of assistant teacher of inclusive education in secondary education institutions | Liubarets, V.; Bakhmat, N.; Matviienko, O.; Tsykhmeisteruk, O.; Feltsan, I.; Фельцан, Інна Михайлівна |
2019 | Internet-technologies in teaching english to senior students | Feltsan, Inna; Фельцан, Інна Михайлівна |
2021 | Methods of Biographical Analysis in Preparation of Future Teachers to Study the Students’ Mental States | Savchuk, Boris; Rozman, Iryna; Розман, Ірина Іллівна; Slyusarenko, Nina; Pustovit, Hryhorii; Blahun, Nataliia; Feltsan, Inna; Фельцан, Інна Михайлівна; Cherepania, Mariia; Черепаня, Марія Тарасівна; Vysochan, Lesia; Fedchyshyn, Nadiya; Bilavych, Halyna |
2017 | New tendencies in adult education policy of Latvia | Feltsan, Inna; Фельцан, Інна Михайлівна |
2021 | Psicholinguistic approach to the development of foreing language teacher proficiency | Feltsan, I.; Фельцан, Інна Михайлівна |
2018 | Sociocultural aspect of foreign language study | Feltsan, I.; Фельцан, Інна Михайлівна; Feier, A.; Феєр, А. |
2020 | Алгоритм розвитку професіоналізму педагога в умовах пандемії (вітчизняний та міжнародний досвід) | Фельцан, Інна Михайлівна |
2024 | Відповідальність змісту іншомовної освіти в Україні вимогам міднародної сертифікації знань | Feltsan, Inna; Фельцан, Інна Михайлівна |
2024 | Діагностика сформованості іншомовної лексичної компетентності учнів школи: досвід країн Північної Європи | Фельцан, Інна Михайлівна; Гарастей, М.В. |
2020 | Застосування аудіо-візуального супроводу у методиці розвитку культури іншомовного спілкування | Фельцан, Інна Михайлівна; Гарапко, Віталія Іванівна |
2024 | Застосування методу моделювання в навчанні письмового висловлювання іноземною мовою на базовому рівні загальної середньої освіти | Фельцан, Інна Михайлівна; Лендел, Л.В. |
2017 | Збірник тестових завдань для проведення атестації здобувачів вищої освіти за напрямом підготовки 01 Освіта/Педагогіка. Освітній ступінь «Бакалавр» напряму підготовки 6.020302 «Філологія (англійська)» / спеціальності 014 «Середня освіта ( А нглійська мова та зарубіжна літ ература)» | Герцовська, Наталія Олексіївна; Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна; Кравченко, Тетяна Миколаївна; Розман, Ірина Іллівна; Сідун, Мар'яна Михайлівна; Моргун, Ірина Валентинівна; Фельцан, Інна Михайлівна |
2017 | Збірник тестових завдань для проведення атестації здобувачів вищої освіти за напрямом підготовки 01 Освіта/Педагогіка. Освітній ступінь "Магістр" для студентів денної форми навчання спеціальності 014 "Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)" | Герцовська, Наталія Олексіївна; Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна; Гарапко, Віталія Іванівна; Розман, Ірина Іллівна; Сідун, Мар'яна Михайлівна; Кончович, Катерина Тиберіївна; Фельцан, Інна Михайлівна |
2022 | Комбінована наочність як ефективний засіб формування лексичної компетентності учнів старшої школи | Фельцан, Інна Михайлівна; Сучкова, О.А. |
2023 | Модель багатомовної освіти як інструмент формування гуманістичного світогляду громадянина Європи | Фельцан, Інна Михайлівна |
2024 | Модель формування англомовної фонетичної компетентності учнів базової школи | Фельцан, Інна Михайлівна; Чокнадій, В.І. |