Anzeige von nach Autor Кобаль, Василь Іванович

Gehe zu: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
oder geben Sie die Anfangszeichen ein:  
Anzeige der Treffer 6 bis 25 von 95 < zurück   nächste >
ErscheinungsdatumTitelBeteiligte Person(en)
2019Анкетування як один із засобів забезпечення менеджменту якості освітніх послугКобаль, Василь Іванович
2019Білінгвізм як складова сучасної системи освітиКобаль, Василь Іванович; Островський, Олександр Олександрович
2016Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експериментуЛевко, Ганна Василівна; Кобаль, Василь Іванович
2016Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експетиментуЛевко, Г. В.; Кобаль, Василь Іванович
2014Вплив екскурсійно-пошукової роботи на розвиток пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії УкраїниКобаль, Василь Іванович
2018Вплив освітнього процесу на соціалізацію молодшого школяраКобаль, Василь Іванович; Лукач, Н. П.
2018Дидактичний потенціал застосування інформаційних технологій в управлінні якістю освіти на основі педагогічної діагностики освітніх результатівКобаль, Василь Іванович; Томашевська, Мирослава Олегівна
2016Дослідження впливу навчально-виховного процесу на соціалізацію молодшого школяраЛукач, Н. П.; Кобаль, Василь Іванович
2016Дослідження вікової динаміки сформованості в молодших школярів базових компонентів здорового способу життяКобаль, Василь Іванович; Ісак, А. І.
2022Ефективність змішаного навчання в умовах кризових явищКобаль, Василь Іванович; Іванова, Тетяна Юріївна; Міщенко, Олена Володимирівна
2017Збірник тестових завдань до державного екзамену за фахом для студентів денної та заочної форм навчання спеціальностей 012 «Дошкільна освіта», 013 «Початкова освіта»Кобаль, Василь Іванович
2017Зміст професійної підготовки магістрів спеціальності "Дошкільна освіта" до управлінської діяльностіДобош, Олена Михайлівна; Кобаль, Василь Іванович
2019Кредитно-модульна система навчання у закладах вищої освіти України: історико-педагогічний аспектДоні, І. С.; Кобаль, Василь Іванович
2016Методика викладання у вищій школіКобаль, Василь Іванович
2014Методика розвитку пізнавальних інтересів учнів при вивченні історії України засобами краєзнавстваКобаль, Василь Іванович
2024Методичні вказівки до проведення практичних занять з позакласного читання у початковій школі зі спецкурсу «Педагогічні ідеї та просвітницька діяльність літераторів Закарпаття (20-30-ті рр. ХХ ст.)» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 «Початкова освіта»Розман, Ірина Іллівна; Кобаль, Василь Іванович; Лемак, О. І.
2019Моделювання процесу роботи з обдарованими та здібними учнями у закладі освітиКобаль, Василь Іванович
2017Моніторинг та педагогічна діагностика в системі методичної роботи школиОнуфрій, Н. Ю.; Кобаль, Василь Іванович
2019Моніторинг як інноваційний інструмент забезпечення ефективності управління виховним процесомГанькович, Я. О.; Кобаль, Василь Іванович
2022Мотивація педагогічних працівників ЗДО як функція управління персоналомКобаль, Василь Іванович; Загородня, Г.В.