Browsing by Author Бора, Наталія Юріївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 41 to 50 of 50 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Сутність маркетингу та його сучасна концепціяГладинець, Аніта Юріївна; Бора, Наталія Юріївна
2021Сутність маркетингу та його сучасна концепціяГоровенко, Дмитро Віталійович; Бора, Наталія Юріївна
2018Сутність та значення каналів розподілу як невід'ємної складової політики розподілуБора, Наталія Юріївна; Ярема, А.
2018Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовахБора, Наталія Юріївна; Фекете, Т. А.
2022Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємстваБора, Наталія Юріївна; Горовенко, Д. В.
2023Сучасні цифрові технології в маркетингуБора, Наталія Юріївна; Волкова, А. О.
2019Товарознавча характеристика та стандартизація зерна в УкраїніБора, Наталія Юріївна; Грещук, Даніель Степанович
2023Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингуБора, Наталія Юріївна; Переста, Х. Я.
2022Інструменти digital (цифрового) маркетингу на ринку страхових послуг в умовах діджиталізаціїБора, Наталія Юріївна
2019Інтернет маркетинг та інтернет речей як сучасна концепція розвитку технологій майбутньогоБора, Наталія Юріївна; Чекан, Є. М.