Browsing by Author Бора, Наталія Юріївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 50 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Необхідність формування та управління клієнтською базою підприємств медичної сфериБора, Наталія Юріївна
2018Нові форми транскордонного співробітництва та можливості їх використанняБора, Наталія Юріївна; Чекан, Є.
2020Новітні інструменти та засоби маркетингових комунікаційЙобак, Максим Петрович; Бора, Наталія Юріївна
2022Оптимізація маркетингової діяльності медичних закладівБора, Наталія Юріївна; Бора, І. В.
2020Оптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандеміїБора, Наталія Юріївна; Федорів, Олеся
2022Оптимізація інструментів інтерактивного маркетингу в закладах охорони здоров'яБора, Наталія Юріївна
2019Особливості брендингу в сучасних ринкових умовахКопча, В. В.; Бора, Наталія Юріївна
2017Особливості використання маркетингових заходів покращення конкурентоспроможності підприємств в УкраїніБора, Наталія Юріївна; Бундзяк, Л. В.
2019Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживачаБора, Наталія Юріївна; Шершун, Віолета Віталіївна
2019Особливості медичного страхування в УкраїніБора, Наталія Юріївна
2023Особливості прийняття управлінських рішень в сучасних реаліяхБора, Наталія Юріївна; Бора, І.В
2017Особливості розвитку ринку медичних послуг в УкраїніБора, Наталія Юріївна
2022Особливості системи маркетингового управління медичним персоналом закладу озорони здоров'яБора, Наталія Юріївна; Бора, І. В.
2023Особливості та принципи бюджетування в управлінні діяльністю підприємствМаляр, А.С.; Бора, Наталія Юріївна
2017Оцінка фінансової стійкості місцевого бюджету як індикатор ефективності реформування бюджетної системиЛінтур, Інна Володимирівна; Бора, Наталія Юріївна
2022Розвиток підприємства на засадах маркетингової орієнтаціїБора, Наталія Юріївна; Гаврилюк, О. В.
2017Роль маркетингового аудиту в системі управління підприємствомБора, Наталія Юріївна; Ярема, А. В.
2016Роль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послугБора, Наталія Юріївна
2017Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовахБора, Наталія Юріївна; Фекете, Т.А.
2018Сегментування ринку медичних послугБора, Наталія Юріївна